Translate for your language

niedziela, 16 sierpnia 2015

Druga Teoria Pixara cz.1/4

Witam wszystkich!

Tak to jest DRUGA TEORIA PIXARA! :D. Czyli ta niespodzianka. Oczywiście nie opracowałam jej (XD), opracował ją Jon Negroni, (ten sam, który napisał teorię pierwszą, tutaj macie do niej link Pierwsza Teoria Pixara.) Jeszcze nigdzie nie ma polskiego tłumaczenia dlatego postanowiłam sama je zrobić. Na mojego bloga tłumaczyłam już dużo rzeczy, jednak ta teoria jest bardzo długa i zajmie mi dużo czasu dlatego podzieliłam ją na 4 części. Na czas mojego tłumaczenia mam już przygotowanych parę notek więc nie zostaniecie bez postów ;)

Dobra już przejdę do rzeczy

Druga Teoria Pixara



Na pewno słyszeliście o nowym filmie Pixara "w głowie się nie mieści" (ang. inside out). Tutaj ten film będzie ważny



Jon Negroni :


A co jak Inside Out pasuje do Teorii Pixara?

Pytają mnie o tod 2013 roku, a ja wciąż na to nie mogę odpowiedzieć w jednym zdaniunie mówiąc już o paragrafie 


Więc jesteśmy.
 

Teoria Pixaraczy "Wielka Teoria zjednoczonych filmów Pixar" jeśli chcesz być dziwniy, specyficzny, jest teoria którą napisałem w 2013 roku, o tym że każdy film fabularny przez Pixar Animation Studios jest celowo ustawiony w tym samym wszechświecie. Lub nie, jeśli wierzysz w cuda.

Dan O'Brien (Z portalu Cracked) został zainspirowany jednym z odcinków serialu internetowego "After Hours", na Cracked.comW odcinku napisanym przez Dan O'Brien, "After Hours" załoga omawiajak niektóre filmy Pixar mogą potajemnie mówić o apokalipsieDotyczą one Toy StoryWall-E, i Aut przed opuszczeniem , ponieważ nie można znaleźć sposobu, by połączyć filmy dalej.



"Wszystkie filmy Pixara są w jednym wszechświecie..."
Dan O'Brien





 Wziąłem więc, to jako wyzwanie.

W ciągu następnego rokustworzyłem własną teorię na temat, jak wszystkie filmy połączyć, a wyniki były niesamowite. Ludzie z całego świata czytali teorię, a wielu z was trwa w dyskusji w komentarzach na temat tych filmów (uwierzcie mi, widzę wszystkie z nich). Terazdwa lata późniejnadszedł czas, aby zobaczyć, gdzie jesteśmy. Nowy film Pixar został właśnie wydany


Ale sama teoria zmieniła się dramatycznie w ostatnich latach.Wiele osób dostrzega wady i słabo rozwinięte punkty teorii, które powodują brak sensu dla nich. Czytałem opinie i spędziłem ostatnie dwa lata na pisaniu książki, która w pełni uregulowała móją oryginalny teorię. Dotyczy ona prawie każdego poważnego problemu, który dostał skargę lub rzucone "nie". I znajduje się to w dziesięciu rozdziałach.
Każdy rozdział skupia się na konkretnym filmie (niektóre są powiązane razem, jak Auta). Mówię o kontekście filmu, ponieważ odnosi się do tej teorii wielkiej osi czasufilm przyczynia się do pomysłu, że to istnieje na takim samym świecie jako wszyscy z tych innych filmów. 

Moja książka jest dostępna w wersji papierowej i na e-book. Mam nadzieję że Wam się spodoba !



Ale wróćmy do głównego zadania. Porozmawiajmy o tym, jak Inside Out po mistrzowsku wpisuje się w ideę, że wszystkie z tych filmów są połączone.

Oczywiście, wiele spojlerów jest dostępnych, więc czytasz na własne ryzyko. Gorąco polecam, aby obejrzeć filmy co najmniej raz przed przeczytaniem książki, zwłaszcza, że są fantastyczne.

Zostałeś ostrzeżony.

THE SET UP.

Inside Out to historia młodej dziewczyny która stara się dorosnąć, widziana oczami jej emocji jako istota dosłowna. Pixar wykonał film gdzie uczucia mają uczucia.

Film zaczyna się od narodzin Riley Anderson. Pierwszą rzeczą, jaką można zauważyć, jest to, że ma takie same nazwisko jak Bonnie Anderson z Toy Story 3, a kolejne zdarzenia oparte na tym filmie. mogą skłaniać do przypuszczeń, że Riley i Bonnie są połączone w jakiś sposób, to na pewno nie jest przypadek.

Z lewej Riley (Inside Out), z Prawej Bonnie (Toy Story 3) 

Pixar mógł to wykorzystać od dwóch osób: Bonnie Hunt (aktorka często podkładająca głos do filmów Pixar) i Darla K. Anderson, producent z Toy Story 3. W "Easter Eggs"(ciekawe rzeczy pojawiające się w filmach pixar) Dawno temu w trawie, można złapać jej imię na polu w "Bug City."



W każdym razie, na początku dowiadujemy się, że Riley dorastała w Minnesocie, ale jej rodzina przeniosła się do San Francisco, kiedy miała 11 lat. To prawda, że Bonnie mieszkała w Trójmieście, na rogu za Andym w Kalifornii. Ale to naprawdę tylko zbieg okoliczności. Rodzina Riley nie wspomina, że mają krewnych wokół, a oni tylko przenoszą się do San Francisco ze względu na pracę taty. Z tego powodu wszystkie znaki wskazują na to jest zbieg okoliczności. To nie jest tak że"Anderson" jest to wyjątkowe, mało spotykane nazwisko (bez obrazy, Darla).

To jest dopiero wstęp do Teori, ogółem cała teoria jest naprawdę długa więc na raz bym jej nie mogła przetłumaczyć. Postaram się zrobić część 2 na jutro, jeśli się nie wyrobię to wstawię Wam inny już wcześniej przygotowany post. Do zobaczenia !

C.D.N.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz