Translate for your language

sobota, 10 stycznia 2015

Powitanie - O blogu

Witam !
Mam na imię Zosia i mam 14 lat. Jestem wielką fanką filmów animowanych Pixara, oglądałam wszystkie filmy po milon tysięcy razy i nigdy mi się nie znudzą ! To jest mój drugi blog, pierwszy jest w zupełnie innym temacie ale macie link ;) http://wszystkoogorillaz.blogspot.com/ Postów nie będę wstawiała codziennie gdyż zwyczajnie nie mam na to czasu ale postaram się jak najczęściej.

O co chodzi w blogu ?

Animowane filmy Pixara naprawdę kryją wiele zagadek o których mało osób wie. Chciałam rozpowszechnić ciekawostki o pixarze gdyż nie ma ŻADNEJ polskiej strony o tym. :(
Mam nadzieję że świat pixara Was zaciekawi tak bardzo jak mnie.

                                                                                                      Do zobaczenia jutro !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz